woensdag 1 december 2010

Hond in de Kast? Hoe kom je aan die naam?

Dat is wel de FAQ die ik krijgen zal, dus begin ik met een antwoord:
de naam is een cadeau. Een cadeau van een goede vriend bij de start van de internetwinkel in tweedehands poëzie.

Een leegverkochte boekenplank was het begin van de winkel. Zelf heb ik een verzameling hondenverhalen, begonnen met Fik van W.G. van de Hulst en Flush van Virgina Woolf. Vandaar. Sinds 2008 is de kast steeds verder gevuld met gedichtenboeken en honden- (en katten-) verhalen.

In dit dagboek zal ik de avonturen van zowel de winkel, de hond die mascotte is, als mijzelf optekenen.

De hond Ahjeela is momenteel even de hoofdpersoon. Ze is al 15 jaar onze trouwe gezelschapshond. Zelf denkt ze de waakhond te moeten zijn... Ahjeela is ziek, ziet en hoort slecht, maar met insuline hopen we haar weer op de been te krijgen. Later plaats ik wel een actievere foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten