zondag 4 september 2011

Over vijf weken weer een HOND in de Kast

Gisteren hebben we echt een nieuwe pup uitgezocht!
Ik durf er nog niet helemaal op te rekenen; alles moet nog goed gaan de komende weken.
De keuze uit het nest was makkelijk gemaakt, één hondje koos ons min of meer uit.
Hij is, net als Ah-jee-la, een Tibetaanse Terriër. We zijn helemaal in de wolken.
Nog even geduld tot ik foto's kan plaatsen...

De boeken staan buiten in het kraampje, en ik kijk af en toe maar even of het nog droog is. Dat zou voor iedereen het leukste zijn.
Zaterdag was een fantastische zomerdag, daar kan ik nog wel even op teren. Mooie boeken gevonden, ook in het Fries. De leukste vondst is een klein boekje van M.G. Schenk met beschrijvingen van schrijvers (compleet met adressen!) uit de Jaren Zestig. Dat is er eentje voor de categorie O, óver schrijvers en schrijven.
Citaat over Clem Schouwenaars: Om te kunnen schrijven heeft hij de levende stilte nodig, die hij vond in de natuur van de Kempen.

Ah, het regent. Tot gauw, ik ga de boeken redden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten