zaterdag 17 december 2011

Nummer 102

Stilletjes heb ik vorige week zaterdag het honderdste bericht op dit weblog gepubliceerd. Dat is een mijlpaal! Een klein groepje familie, vrienden en belangstellenden volgt het wel en wee van de boekwinkel & co. Het is heel leuk om reacties te lezen en te weten dat het weblog gevolgd wordt, maar ik weet ook: in drukke tijden kom je niet aan alles toe.
Als week 51 achter de rug zal zijn komt er tijd vrij om eens rustig terug te blikken op 2011 en plannen op stapel te zetten voor 2012. Suggesties zijn van harte welkom. Bijvoorbeeld over boekenactiviteiten in de regio.
Wat in ieder geval blijft zijn de markten; daar ben ik helemaal in mijn element. De contacten met lezers, oud en jong, zijn belangrijk voor Hond in de Kast. Veel plezier beleef ik aan de zoektocht van kinderen naar het fop-boek; dit is een houten kistje dat er uit ziet als een boek.

Voor wie ik verder niet zie of spreek:

FIJNE FEESTDAGEN en EEN PRACHTIG LEESJAAR 2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten