zaterdag 31 december 2011

W.G. van de Hulst Festival

Wat een leuk evenement was het Van de Hulst Festival in Hasselt! Het hele stadje in de sfeer van de oude Zondagsschoolboekjes: Soete Suikerbol, gedroogde appeltjes, ouderwetse kledij, feestelijke verlichting en vuurtjes.
En natuurlijk heel veel boeken van W.G. van de Hulst en zijn collega's.
De meest gezochte en gekochte boekjes waren volgens mij de Rozemarijntje- boekjes, Fik, Annelies enz. Hond in de Kast bleek ook aardig wat oude jeugdboeken te kunnen presenteren, naast de vaste gedichten- collectie.

Voor mijn eigen verzameling hondenverhalen heb ik Tippeltje van W.G. van de Hulst gekocht van een collega. Op dit moment sluit ik met trots en tevredenheid het jaar 2011 af; Hond in de Kast heeft zich nu wel stevig geworteld in Noord- Nederland. De echte hond - Jutter - ligt aan mijn voeten. Hij is een fantastische, vrolijke hond. Ook gisteren hield hij me weer een aantal uren gezelschap achter de kraam.

AAN ALLE LEZERS VAN MIJN WEBLOG:

EEN GEZELLIGE JAARWISSELING
EN 
IN 2012 VEEL LEESPLEZIER
Els den Os




Geen opmerkingen:

Een reactie posten