woensdag 24 augustus 2011

Heel veel nieuwe gedichten

Deze week heb ik nieuwe aanvoer van minstens 45 goede gedichtenbundels binnengekregen, ondermeer van Hans Faverey, J. Slauerhoff en Henriëtte Roland Holst. Om te smullen! Sommige boeken ga ik misschien wel aan m'n eigen verzameling toevoegen. De rest gaat natuurlijk de website op en de winkel in; samen met nog minstens zoveel literaire aanwinsten voor de rubriek D (=diversen). Het alfabet is aardig gevuld geraakt, .
G = gedichten van één Nederlandse schrijver
B = thema-bundel
J = gedichten voor de jeugd
L = liedteksten
K =kattenverhalen
H =hondenverhalen
F = Fries
enz.

maar voor een paar mooie biografiën zal ik de nieuwe rubriek Z aanmaken.

Oeps - het is woensdag - ik had eigenlijk een woordeloos bericht willen maken in het kader van Woordeloze woensdag. Dat lukt me gewoon niet vandaag, teveel mooie woorden om onvermeld te laten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten