zondag 12 februari 2012

Omgevlogen week

Als je een paar dagen op bed gaat liggen is een week zo voorbij. Het weblog is even blijven liggen, omdat ik eerst weer op de been wilde zijn voor het schoolwerk.
Maar, ik ben er weer. Nu kan de schaatsfoto van de eerste ijsdagen erop..
Het is een heerlijk gevoel, dat glijden over het mooie ijs van een natuurplas in de buurt. Dat wil ik nog wel een paar weken vasthouden. Het ruiten krabben en sneeuw ruimen neem ik dan wel voor lief.
Intussen begint het zomerseizoen vorm te krijgen; voor de boekenmarkten worden kramen besteld, en ik doe mijn best de juiste boeken in te kopen: gedichten en verhalen in alle vormen.

1 opmerking:

  1. Mooi plaatje! Jammer voor alle schaatsers dat het van korte duur was..
    Maar je hebt wel genoten :))
    Ozo!

    BeantwoordenVerwijderen