donderdag 24 februari 2011

Administratie, pfff

Het wordt al meteen verteld als je een nummer bij de Kamer van Koophandel aanvraagt:
de administratie van je bedrijf(je) is een hele klus.
In 2010 was er bij de belasting iets kwijtgeraakt, en dat kostte mij een werkdag aan zoeken, brief schrijven, aangetekend versturen. Maar goed, ik kreeg gelijk.
Nu maak ik zelf een fout (nooit expres natuurlijk), en moet weer alles uitgezocht.
Tijd voor heldere procedures en maar weer een speciale belasting-ckecklist. Boeken verkopen vind ik véél leuker. Dat heb ik gelukkig vandaag ook weer gedaan.

De bijvangst van deze maand: oude Engelstalige romans als Seven Little Australians, dikke geschiedenisboeken en veel Francien Oomen en Carry Slee.
Op de foto een prachtig klein Franstalig boek: La France Galante.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten