zondag 13 februari 2011

Maak zèlf iets voor je Valentijn!

Het is een principekwestie. Valentijnsdag vind ik een door de commercie uitgebuit verschijnsel.
Een leuke traditie was het vanouds wel, om een zelfgemaakte kaart aan je heimelijke liefde te sturen.
Maar een kant en klaar gekochte kaart, of grote cadeaus passen voor mij niet in het beeld.
Daarom mag ik van mezelf dus ook geen reclame maken voor mijn gedichtenboeken met Valentijn als aanleiding. Hoe graag ik ook boeken verkoop; niet zo.

Vandaar mijn oproep: maak zelf iets voor je Valentijn!
Knutsel een kaart, brei een warme sjaal, bak een taart in hartvorm, of...
schrijf zelf een gedicht. Verzin iets passends, iets dat bij jou en je geliefde past.
Juist zo dring je door tot het hart van je Valentijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten