zondag 27 februari 2011

Hond voor de Kast



Vandaag is Ahjeela geen hond in de kast, maar is ze er lekker voor gaan liggen. Ze kan wel een rustig dagje gebruiken, want gisteren was er een jonge hond bij ons op bezoek.
Intussen is de winkel open (nog geen klanten gezien), en kan ik lekker aan de slag met bestellingen en promotie. Met een kop koffie en stroopwafel erbij kan ik zo uren doorbrengen tussen de boeken.
Uit allerlei hoeken komen nog stapeltjes boeken tevoorschijn die aandacht verdienen. En in rubrieken van gezochte boeken kom ik ook bekenden tegen. Daar word ik blij van: vraag en aanbod bij elkaar brengen. Het is ook leuk om gedichten te vinden waarnaar mensen op zoek zijn, en waarvan ze bijvoorbeeld de titel niet volledig weten. Ik houd me aanbevolen voor speurtochten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten